poniedziałek, 8 czerwca 2015

#6 Info: Nowa seria - Banki pod lupą

Witajcie :) Jak wiadomo student konto mieć musi, no bo kto by chciał po stypendium do kasy chodzić ? I jeszcze czekać w kolejce ? Chętni łapki w górę :D
Jako, że ja też studentką chcę być to i konto założyć muszę. Niestety lub stety ilość banków i ich ofert jest tak ogromna, że aż człowieka to przytłacza. Pewnie nie tylko ja mam problem z wyborem banku i jego oferty. Dlatego chcę Wam (i sobie) pomóc przedstawiając oferty banków i jego zalety oraz wady. Bo czasem można trochę zyskać wybierając jakiś program partnerski czy coś.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Chcę by ten blog był miejscem przyjemnym, zarówno dla mnie jak i dla Ciebie. Dlatego proszę zostawiaj ciekawe treści, którymi zachęcisz mnie do odwiedzenia Twojego miejsca :)
Spam będzie bezwzględnie usuwany !