sobota, 6 czerwca 2015

#5 "Bądź paryżanką, gdziekolwiek jesteś" i ja





Francja, Paryż i jego mieszkanki - zgrabne i zadbane kobiety. Jak one to robią ? Odpowiedzi znajdziemy w tej książce. Czyta się ją lekko, dla osób zainteresowanych innymi kulturami jeszcze lżej. Można w niej znaleźć wiele ciekawych porad, niektóre są oczywiste, tak oczywiste ze często o nich zapominamy :) Poruszane są w niej najróżniejsze treści: moda, uroda, kuchnia, praca, zachowanie, relacje damsko-męskie, dzieci i wiele innych. Znajdziemy tutaj przepisy czy spis rzeczy bazowych w szafie. Oprócz treści są tutaj przepiękne zdjęcia, którymi można się naprawdę zainspirować. Jak widzicie ja tu znalazłam wiele interesujących fragmentów. 
Najciekawsze dla mnie zamieszczam poniżej, może ktoś z Was dzięki temu skusi się na przeczytanie tej pozycji:)
  "Gdy pracujemy z myślą o gustach innych, może się to dla nas skończyć porażką, gdy robimy coś dla własnej stysfakcji, jest większa szansa na to, że ktoś się tym zainteresuje." - Marcel Proust, Pastiches et Mélanges

   "Jak dać mu do zrozumienia, że go potrzebujesz ?
    Umiesz otworzyć butelkę wina.
    Ale pozwól mu to zrobić. Na tym również polega równouprawnienie."

  "Nie marnuj szansy, uwierz w szczęśliwy los, zaryzykuj. Z czasem się z tym oswoją." - René Char, Rougeur des Matinaux

   "Bądź zawsze gotowa, może czai się gdzieś za rogiem."

  "Człowiek bardzo często popełnia błędy, morduje się, a przecież wystarczy czasem zrobić coś odwrotnego, by osiągnąć zamierzony efekt." 




0 komentarze :

Prześlij komentarz

Chcę by ten blog był miejscem przyjemnym, zarówno dla mnie jak i dla Ciebie. Dlatego proszę zostawiaj ciekawe treści, którymi zachęcisz mnie do odwiedzenia Twojego miejsca :)
Spam będzie bezwzględnie usuwany !